ÅÅÅh, våren och pysselkänslan har infunnit sig igen!!! =)

Det grönskar och blommar för fullt ute och mer lär det bli när värmen kommer tillbaka igen.

Själv sitter jag inne och har äntligen hittat tillbaka till min scrapbooking (det har blivit mest kort det sista halvåret...) Håller på med min 3:e!!!! layout på 3 dagar. =) Som sagt, jag har verkligen hittat pysselkänslan igen.

Har även hunnit med ett födelsedagskort. =) Men det kan jag inte lägga upp förrän om några veckor... ;)

Ska fota layouterna och lägga ut dem, förmodligen till veckan.

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Eva! Kul att du hittat pyssellusten igen! :D Ser fram emot att få se dina alster! Ja, det är synd du inte bor i Lugna viken så du kunde ha fyndat stämplar.. får hoppas det bor andra pysselsugna här i området! :D Ha det fint!

2010-05-17 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0