Äntligen tillbaka...

Nu är sommarledigheten slut och nya tag ska tas på pysselsidan.

I våras tog jag mig äntligen i kragen och beställde
 Stempelgledes Grunge collection  och Grunge flourish hearts .

Har länge funderat på att köpa dessa underbara stämplar... men det har aldrig blivit av.

Har nu under morgonen suttit och monterat upp nästan samtliga. Mitt Ez Mount tog dock slut så nu måste jag upp på stan och köpa mer...

Passade även på att montera upp de underbara stämplarna från
Sweet Pea Stamps, Time Flies  och från
Kraftin' Kimmie Stamps, Gabrille .

(Alla stämplar är inköpta hos Brunkullan.)

Med dessa monterade och färdigstämplade dröjer det nog inte alltför länge förrän mina nya alster hittar ut på bloggen...

Tills dess, so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0