4 maj 2008

Igår var jag iväg till Brunkullan och shoppade loss. Det blev bl.a. stämplar från Magnolia, riktigt sjysta clearstamps från pink paislee (riktigt snygga) och en finger control craft knife från Fiskars. Såg fingerkniven på nätet och tyckte den verkade väldigt bra och lättanvänd. Så den ska jag använda nästa gång jag scrappar. Och eftersom det var Internationella Scrapbooking-dagen igår så fick vi 10 % och även ett litet överrasknings-paket. Me like!!!

Jag var även ner på stan och fönstershoppade lite på Panduro. Kände att det redan sprungit iväg för mycket pengar på scrapbookingsaker, plus att jag ska iväg ner till Sundsvall och Stockholm och shoppa, så det räckte för dagen. Men man blir riktigt pysselsugen efter en shoppingdag. Jag kanske sätter mig en stund idag och gör lite kort. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0