Andra kvällen...

är även den avklarad! =) Jättekul att få träffa nya scrappare (ja, iaf för mig).

Hann inte göra så mycket den kvällen heller men håller fortfarande på med ett beställningskort... Har tankar på att det ska bli klart nu i helgen så jag kan lägga ut det! OOOh, snart får jag visa bröllopsboxen också!!! LÄÄÄÄNGTAR! Plus "kortet" jag har gjort tills på lördag!

Nu ska jag bara försöka kurera mig, har blivit förkyld =( Typiskt! Lite god mat kanske kan bota det... ska ta och fixa lite mat till mig och sambon.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ann-Louise här!

Jag var på 2:a träffen, kul att ses!

Har Linda också blogg eller e-post?

2011-09-08 @ 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0