Bloggcandy Scrappfabriken

Scrappfabriken har en söt bloggcandy, se här.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fint! Ska det fyllas på eller är det mest dröm-produkter? Önskar jag hade mer tid att pyssla, varför kan inte livet bara bestå av lek liksom ;). Kram!

2011-04-07 @ 21:28:59
Postat av: Snufsangirl

Haha, både och! Stämpeln är väl en av dessa produkter som jag suktar mest efter. Skulle vilja beställa från Lili of the valley, de har såååååå himla söta stämplar, men de finns ju endast i England och man måste beställa för en viss summa... så jag får nog sukta ett tag till om jag inte vinner denna bloggcandy.

Ja, tänk att få pyssla varje dag. Himmelskt!



p.s. kul med en kommentar, lämna gärna fler ;) d.s



//Snufsangirl

2011-04-09 @ 17:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0