Nya stämplar...

Förra gången jag handlade i en web-butik fick jag ett presentkort på 200 kr. =) WOW vad generöst!
Så nu har jag "gratis" (förutom frakten då...) köpt dessa stämplar som jag suktat efter ett tag...




De är så HIMLA fina! Bjällerklang påminner mig om min barndom, tänkte jag skulle använda den på mina julkort! =)
Den andra stämpeln kommer passa perfekt till sommaren!! Men man kan även göra bubblorna lite mer juligt röda så den går att använda året om.

BRA deal måste jag säga! =)

Kommentarer
Postat av: Linda Roos

ååååååå vad fin med bubblor måste bara låna har gjort en i sommras med barnen som blåser bubblor ska kolla om man kanske kan få in en liten stämpel på den så här i efterhand :-)

2010-12-06 @ 12:32:40
Postat av: Snufsangirl

Absolut! Det är bara att låna =)

2010-12-07 @ 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0