Oj... nu får jag skärpa mig

Nu var det länge sedan jag var in och uppdaterade min blogg. Men det har varit mycket nu på sista tiden. Sitter bl.a. och lyssnar på en byggfläkt så jag kanske får lite inspiration till byggnations-layouter ;)
Har varit bortrest, haft besök, varit på mara och knappt hunnit med allt annat. Men så ska väl livet vara :) Ska för övrigt försöka hinna lägga ut mina alster från maran...

Just nu håller jag på att koka lingonsylt och äta pepparkakor. Kan definitivt rekommendera Pepperkakshjärtan från Göteborgs. De är kanongoda! De är bakade med smör.... men skit samma om de är superonyttiga för de är som sagt kanongoda! Julen börjar närma sig så jag borde sätta mig och göra lite julkort. Fick för övrigt en sen födelsedagspresent i form av ett julkort-set från Panduro =) Väldigt bra tänkt!!!

Oj, nu håller lingonsylten på att koka över, bäst jag fokuserar på den i stället ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0