Soliga vårdagar

Passade på att pyssla lite igår =) Hann nästan klart med ett kort, men jag vet inte riktigt om jag är nöjd med det... Vi får se. Lägger ut en bild på det  i morgon. Provade för övrigt en ny stämpel i går, den ser ut som en björkskog. Jättetjusig!!! Kan rekomenderas!

Idag ska jag ut och köra häst =) Skönt att få komma ut i luften efter en hel dag inomhus. Längtar för övrigt till torsdag/fredag då finvädret och vårvärmen skulle återkomma (det är iofs sol idag men det är inte sommarvärme i luften).

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Visst är det ett underbart väder vi har?! Jag njuter varenda sekund! ♥

2008-05-05 @ 18:27:16
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0